Saidi logo

Prantsuse šikk: Lancome annab välja kollektsiooni, mis on pühendatud sarjale "Emily in Paris".

Tüüpilise prantslanna ikooniline pilt on aastaid kummitanud naisi üle kogu maailma. Võib-olla ongi see "Emily in Paris" seeria edu, mille põhjal Lancome'i bränd otsustas välja anda oma järgmise limiteeritud kollektsiooni.

Loe veel:
Billie Eilish kuulutab välja oma esimese parfüümi
Top 6 peamist lõhna sügiseks 2021

2014. aastal panustas parfüümimaja Lancome ootamatult paljulubavale näitlejannale Lily Collinsile, lisades ta oma suursaadikute nimekirja. Nagu selgus, oli bränd juba ette aimanud tema kõrgetasemelist edu: eelmisel aastal sai staar üleöö superpopulaarseks, mängides peaosa sarjas "Emily in Paris", mis räägib tüüpilise ameeriklanna elust Prantsuse pealinnas.

Lancome'ile ei läinud kaua aega, et teha koostööd Netflixiga, mis vastutab seriaali eest, ja rõõmustada meid uskumatult kauni meigikollektsiooniga.

Lancome x Emily In Paris koostöö hõlmab viit toodet. Nende hulgas on nii brändi fännidele juba tuttavaid tooteid, nagu Idole lõhn, Advanced Genifique seerum ja Monsieur Big ripsmetušš, kui ka kolm täiesti uut L'Absolu Rouge huulepulga tooni ja suure punase südame kujuline silmavärvipalett.

Love of Paris'i kollektsioon on limiteeritud väljaanne ja see on Euroopas saadaval novembris, just õigel ajal enne "Emily in Paris" teise hooaja ilmumist, mis algab Netflixis 22. detsembril.

Eesti