Saidi logo

Aeg iseenda jaoks: 7 näpunäidet, et muuta dušš rituaaliks

Sügisel vajab mitte ainult nägu, vaid ka keha erilist hoolt. Nahk puutub kokku kuiva õhu, tolmu ja tuulega. Kõik see võib tekitada kuiva nahka. Duši all käimine on ideaalne aeg, et alustada enda eest hoolitsemist.

Loe veel:
4 nahahoolduse näpunäidet külmema ilma ettevalmistamiseks

Psühholoogid ütlevad, et just selles ruumis tunneb inimene harmooniat iseendaga. Sina oled kuuma veevoolu all võimalikult lõdvestunud. Seetõttu saab rutiinse protseduuri hõlpsasti muuta tõeliseks spaarituaaliks.

1. Muutke oma dušš aroomiteraapiaks

Selleks valige oma maitsele ja meeleolule vastava aroomiga tooted. Lõhnad võib valida vastavalt aastaajale: tsitruselised suveks, intensiivsed külmadeks päevadeks. Täpsed tooted puhastavad ja niisutavad nahka tänu koostises olevatele looduslikele õlidele ning meeldivad aroomid muudavad duši all käimise igapäevaseks harjumuseks enesehoolduses.

Näiteks aitab nahka pinguldada aprikoosituumaõli sisaldav dušigeel. Sellel koostisosal on ka põletikuvastane ja taastav toime.

2. Kasutage lõhnaküünlaid

Parandamatutele esteetikutele võib soovitada kasutada küünlaid tavalise valgustuse asemel. See aitab teil veelgi rohkem lõõgastuda ja luua vannitoas sobiva atmosfääri. Lõhnaküünalde abil saate luua hämmastava kompositsiooni, mis sobib igale meeleolule.

3. Proovige kontrastset dušši

Umbes 70% naistest eelistab sooja dušši. Kuid tervise huvides võite proovida kontrasti - see suurendab vereringet ja võib parandada naha toonust. Pärast treeningut soodustab see lihaste taastumist.

Alustuseks liikuge järk-järgult mõnusalt soojalt veelt jahedale veele. Ärge lülitage kohe sisse maksimaalseid kontrastseid temperatuure - see tekitab kehale asjatut stressi ja kuum vesi võib nahka kuivatada. Optimaalne temperatuur on 35-38 kraadi.

4. Ärge unustage käsna

Pesulappi valides lähtuge oma vajadustest ja nahatüübist. Õrnaks puhastuseks valige niiluvärvilised kummikud või naturaalsed merepesusambad , mida saab kasutada iga päev.

Kõvemaid lina- ja merinokkheinavõimalusi ei tohiks kasutada kogu aeg - kaks korda nädalas on piisav.

Kontrollige alati survet, et vältida naha pealmise kihi vigastamist.

Ärge unustage vahetada looduslikest materjalidest valmistatud käsnad iga kahe kuu järel ja sünteetilistest materjalidest valmistatud käsnad iga viie kuu järel. Samuti töötle neid kord nädalas antiseptilise vahendiga või pese masinaga.

Hoolitsege niisutamise eest, samal ajal puhastades nahka sügavuti käsnaga. Vaadake lähemalt mandliõli tooteid. See prevendab naha dehüdratsiooni, reguleerides selle veetasakaalu ja omab toniseerivat toimet.

5. Proovige mitte ilmseid ilutrikke

Mõned iluhooldused on kõige parem teha kohe pärast duši all käimist - see võib muuta protsessi lihtsamaks ja pikemaks. Näiteks, proovige kanda parfüümi - niiske nahk säilitab lõhna kauem ja riietele ei jää plekke.

Samuti võite kohe pärast vannitoas toimuvat rituaali kasutada kreeme ja kreeme, sest niiskusega küllastunud nahk imendub paremini - see tungib kiiremini rakkudesse ja niisutab aktiivselt epidermist. Küünte hooldust võib ka edasi lükata. Vesi pehmendab küüned ja küünenahad, mistõttu on neid palju lihtsam pügada.

6. Säästa aega

Kui soovite igal pool (ka duši all) tõhusalt aega veeta, võite kombineerida seda protsessi täiendavate iluhooldustega. Aja kokkuhoidmiseks võite enne alustamist kanda näole maski. Kuid ärge unustage, et parem on veeprotseduuridele kulutada mitte rohkem kui 10 minutit, et mitte kahjustada nahka ja kaitsta keskkonda.

7. Kaitske oma nahka

Kuum ja kõva vesi võib hävitada loomuliku niisutava katte. Vägivaldne hügieen kahjustab nahka, eirates isegi kehakreemi kasutamise niisutava faasi.

Et prevent seda ei juhtuks, visake ära ohtralt vahutavad tooted, mille koostisesse on lisatud SLSi. Kasutage võimaluse korral hüdrofiilseid õlisid. Kui nahal on erivajadused (ärritunud, põletikule kalduv), võite pärast duši all käimist kasutada ravimtaimede keediseid - kummel, rukkilill, sellerijuur.

Kommentaarid

  • Kommentaarid puuduvad.
  • Lisa kommentaar
    Eesti