Saidi logo

Digitaalne vananemine: kuidas säilitada noorus ja ilu, kui töötate kogu päeva arvuti taga

Me ütleme teile, kuidas hoolimata uusaasta tähtaegadest säilitada terve välimus.

Enne uut aastat suureneb ülesannete arv. Koos nendega suureneb ka vidinate ekraanide ees veedetud aeg. Ja kui arvate, et see mõjutab ainult teie nägemist ja kehahoiakut, on halb uudis see, et see mõjutab ka teie nägu ja kaela.

Mis on digitaalne vananemine

Sinine kiirgus (HEV-kiirgus) teleriekraanidelt, monitoridelt, nagu samuti energiasäästulambid, mõjutab välimust ja tervist.

Teadlased ja kosmeetikud avastasid naha tagajärjed alles paar aastat tagasi. Siis ilmus mõiste “digitaalne vananemine”. Digitaalse vananemise peamised tunnused on hüperpigmentatsioon ja põletikulised reaktsioonid. Pidev töö sülearvuti või nutitelefoniga muudab rühti: kael ja selg on kogu aeg ühes asendis, lihased pingutavad, valutavad. Ilmuvad kortsud, mis võivad aja jooksul muutuda püsivaks ja väga sügavaks. Kõige enam mõjutab see kaela ja dekolteed.

Metropoli elanikud töötavad palju, hõivavad kõrgeid positsioone ja neil on pidevalt kiire, nad on vähe puhanud, magavad ja söövad halvasti, samuti on nad ööpäevaringselt võrgus: nad vastavad kirjadele ja sõnumitele korraga kolmest seadmest. magama jääma, sirvides suhtlusvõrgustikes kanaleid.

Hiljuti on arstidel uus termin - käitumuslik vananemine.. See on tänapäevase elutempo ja kiirustamise harjumuse tulemus, mis peegeldub näol. Seetõttu on vananemisvastane toitumine ja naha elastsust suurendav kosmeetika teie must-haves.

Kuidas vähendada arvutitöö negatiivset mõju

  • Suurendage sinise valgusallika ja oma näo vahelist kaugust nii palju kui võimalik.
  • Vähendage naha kiirgusega kokkupuutumise aega.
  • Ärge kasutage telefoni, tahvelarvutit, sülearvutit, arvutit, telerit vähemalt kaks tundi enne magamaminekut.
  • Elektrooniliste seadmetega töötamisel kasutage kollaste või oranžide klaasidega prille: need blokeerivad sinist valgust.
  • Ärge paigaldage magamistuppa siniseid luminofoorlampe ega LED-lampe.
  • Paigaldage oma nutitelefoni rakendused, mis piiravad ekraani sinist valgust.
  • Ärge kasutage LCD-ekraaniga elektroonilisi seadmeid öösel.
  • Kasutage tooteid, mis minimeerivad kiirguse mõju, suurendavad naha antioksüdantide arvu ja parandavad selle kaitsefunktsioone. Selleks valige spetsiaalsed tooted, mis kaitsevad HEV-kiirte eest ja sisaldavad antioksüdantide kompleksi (ekspertide sõnul kaitseb kakaoekstrakt kõige paremini HEV-kiirguse eest). Need suurendavad rakkude vastupanuvõimet kahjulikele mõjudele, aeglustavad närbumist. Toimeainetel on väljendunud põletikuvastane ja taastav toime.

Kuidas pidurdada digitaalset vananemist

Põhjuseks võib olla mitte ainult HEV-kiirgus, vaid ka pea pikaajaline kallutamine nutitelefoni kasutamisel. See põhjustab selliseid probleeme nagu kortsud ja "Veenuse rõngad"- esimesed naha ja lihaste vananemise tunnused. Lihaste tugevdamiseks piisab sellest, kui teha mitu korda päevas harjutusi, ja kosmetoloogid soovitavad hoolitseda naha eest spetsiaalsete vahenditega.

Kosmeetika

Kaasaegsed abinõud lubavad digitaalse vananemise mõju ümber pöörata. Nad aktiveerivad naha taastumisprotsesse, aitavad luua ainevahetust ja parandavad visuaalselt jumet.

Harjutused

  • Pange peopesad kuklasse ja ületades käte vastupanu, pingutage kaela lihaseid ja kallutage pea tagasi. Lukustage see asend 15 sekundiks.
  • Asetage peopesad otsmikule ja kallutage pea ettepoole, ületades käte vastupanu. Lukustage see asend 15 sekundiks.
  • Tõmmake lõug ettepoole, hoidke seda 5–10 sekundit ja seejärel viige see tagasi algasendisse. Korda 20 korda.
  • Võtke hambusse pliiats ja kirjutage mõni luulerida õhku või lugege 1–30.
  • Asetage mõlema peopesa sisekülg lõuale. Vastupanust ülesaamiseks kallutage pea rinna poole. Seejärel kallutage oma käte jõul oma pead tagasi. Korrake 10–20 korda.

Võtke aeg maha, lõdvestage oma lihaseid ja broneerige aeg, et lubada endale lõõgastav massaaž.

Kommentaarid

  • Kommentaarid puuduvad.
  • Lisa kommentaar
    Eesti