Saidi logo

7 põhjust, miks sa peaksid karantiini ajal joogat tegema

Jooga on üks vanimaid vaimseid praktikaid, millel on tänaseni miljonid järgijad ja seda põhjusega. Alles pärast esimeste sammude astumist joogas saate tunda ja realiseerida kõik selle praktika eelised. Inimene, kes pidevalt joogat harrastab, on omaenda arst ja psühholoog. Pole paremat viisi vaimse tasakaalu, füüsilise tervise ja elujõu säilitamiseks. Millised on jooga praktiseerimise plussid internetis karantiini ajal?

Loe veel:
Tennis, jooga, pilates: milline spordiala sobib teile vastavalt teie tähtkujule
Kuidas veresuhkrut kiiresti ja ohutult vähendada

1. Jooga arendab jõudu, tasakaalu ja paindlikkust

Aeglased liigutused ja sügav hingamine suurendavad verevoolu ja soojendavad lihaseid ning poosi hoidmine aitab lihaseid tugevdada.

2. Jooga aitab leevendada seljavalu

Jooga, nagu ka põhiline venitamine, aitab leevendada valu ja parandada liikuvust alaselgavalu all kannatavatel inimestel. Arstid soovitavad joogat kroonilise alaseljavalu esmaabi raviks.

3. Jooga võib leevendada artriidi sümptomeid

Viimaste uuringute kohaselt võib õrn jooga leevendada mõningaid liigeste vaevusi artriidiga inimestel.

4. Jooga on hea südame tervisele

Regulaarsed joogatunnid võivad vähendada stressitaset kehas, aidates kaasa südame tervise edendamisele. Mõned südamehaigusi soodustavad tegurid, sealhulgas kõrge vererõhk ja ülekaalulisus, on samuti võimalik jooga abil kõrvaldada.

5. Jooga lõdvestab ja aitab sul paremini magada

Uuringud näitavad, et regulaarsed joogasessioonid enne magamaminekut aitavad luua meeleolu ja valmistada keha ette uinumiseks ja rahulikuks uneks.

6. Jooga võib anda teile rohkem energiat ja head tuju

Tavaliselt näevad joogat harrastavad inimesed vaimse ja füüsilise energia suurenemist, tähelepanelikkuse ja entusiasmi suurenemist ning negatiivsete emotsioonide vähenemist.

7. Jooga aitab stressiga toime tulla

Teaduslikud tõendid näitavad, et jooga aitab toime tulla stressiga, parandada vaimset tervist, suurendada tähelepanelikkust, parandada tervislikku toitumist, vähendada kehakaalu ja parandada une kvaliteeti.

8. Jooga aitab teil saavutada trimmi keha

Sa põletad jõusaalis rohkem kaloreid kui joogatunnis, kuid raske treening koormab sinu luid, lihaseid ja liigeseid rohkem. Joogapraktikas seevastu juhib teie keha aeglaselt teie jäigastunud lihaseid täiesti keeruliste liigutuste kaudu, ilma et liigestele ja luudele tekiks täiendavat survet. Joogatunnid võivad aidata teil jõuda lähemale oma eesmärgile – trimmitud ja õigete vormidega kehale.

Eesti