Saidi logo

Kahekordne algatus: 5 fakti ümbertöödeldud plastkosmeetika pakendite kohta

Me ütleme teile, miks on 2020. aastal endiselt oluline valida kosmeetika pakendi järgi (kuid mitte nii, nagu me harjunud oleme).

Isikuhooldus ja meik on meie kõigi igapäevaelu kõige olulisem osa. Kosmeetika abil saate mitte ainult parandada oma välimust, vaid ka väärtusi edasi anda. - täna, esiteks on see austus planeedi vastu. Paljud ilubrändid on juba pikka aega tegelenud keskkonnaküsimustega. Plasti kasutamise vähendamine on üks keskkonnasõbraliku kosmeetika prioriteete.

Ökoloogid usuvad, et oleme jõudnud kriitilisse ökoloogilisse punkti, kuna Maa kaitsekestas on juba tühimikke. Plastpudelitesse pakitud tooted muudavad olukorra ainult hullemaks.

Kuidas ära tunda keskkonnasõbralikku kosmeetikat

Sildid kosmeetikatoodete (nimelt kolmnurgad, ringid, nooled ja numbrid) näitavad, kas kosmeetikapakett on ringlussevõtu jaoks valmis.

  • Numbriga kolmnurk näitab, et seda tüüpi plastikut töödeldakse ümber. Oluline on mõista, et töötlemiseks sobivad ainult pudelid numbritega üks, kaks, neli, viis ja kuus. “Seitse” on teadmata päritolu plastik ja “kolm” eraldab ohtlikku kloori.
  • The "Roheline punkt" märk - yin-yangi sarnased nooled - näitavad, et tootja on maksnud pakendi ringlussevõtu või kõrvaldamise eest. See süsteem toimib Euroopa riikides.
  • Mobiuse silmus on märk, mis näitab, et pakend on valmistatud ringlussevõetud või taaskasutatavast materjalist. Kui selle kõrval on näidatud arv, siis saab selle abil kindlaks teha, millist töödeldud tooraine osakaalu protsendina kasutatakse.

Mida peate teadma "rohelise" kosmeetika kohta

1. 70% ilutööstuse jäätmetest on pakendid

Ookeanides hõljub tonni plastikut. Probleemiga saab hakkama plastist ökopakend. See on taaskasutatav või sisaldab juba ringlussevõetud plasti.

Mõelge sellele: iga kord, kui viskate plasti spetsiaalsetesse jäätmete sorteerimiskastidesse, annate sellele teise elu. Just seda materjali kasutavad tootjad uute pudelite valmistamiseks.

Muide, mõned kaubamärgid mitte ainult ei innusta kliente kasutatud konteinereid üle andma, vaid on ka valmis sellise algatuse eest tasuma näiteks annetama fondide miniatuure või isegi täissuuruses kosmeetikat.

2. Jäätmeteta pakendite filosoofial on selged põhimõtted

Nulljäätmed on sotsiaalne liikumine, mis kehtib mitte ainult ilutööstuse kohta. Lähenemine põhineb viiel põhimõttel:

  1. Keeldu
  2. Vähenda
  3. Korduskasutus
  4. Taaskasutus
  5. Rot (komposti)

3. Keskkonnasõbralik – pole võrdne veganiga ega julmusega

Oluline on mõista, et ainult roheline eetilise tootmise huvidele vastav kosmeetika kuulub "rohelise" mõiste alla. See tähendab, et keskkonnasõbralik silt ei tähenda, et kosmeetika oleks orgaaniline ega sisaldaks sünteetilisi aineid.

Samuti ärge ajage segi jäätmeteta kosmeetikat veganiga või julmavaba: esimene, erinevalt teisest, võib sisaldada loomset päritolu komponente (näiteks mesilasvaha või želatiin).

4. Keskkonnasõbraliku kosmeetika leidmiseks peate õppima silte lugema

Halb uudis on see, et pole ühtegi ülemaailmset andmebaasi, kuhu kõik keskkonnasõbralikud kaubamärgid kogutakse. Kuid on olemas nii sertifikaate, mida saate usaldada, kui ka blogijaid, kes seda küsimust uurivad ja saadavad kontrollimiseks otse kaubamärkidele päringuid.

Tavaliselt on inimesel, kes soovib osta keskkonnasõbralikku kosmeetikat, kaks stsenaariumi:

  1. Esimene on uurida iga kaubamärki, mis teda huvitab. vastavalt oma jäätmevaba staatusele. Uurige, kust see on pärit, millistes riikides seda esitletakse, ehk küsige tootjalt testimisprotokollide kohta. Kui riiulitel on aga sadu kaubamärke, on üsna raske kõigisse nendesse üksikasjadesse süveneda. Võite kasutada spetsiaalseid mobiilirakendusi, kuid peate mõistma, et riigis on esindatud vähe kaubamärke ja seal on teatud vigu - mõne kaubamärgi staatus on näidatud valesti.
  2. Tutvuge visuaalselt keskkonnasõbralike sertifikaatidega etiketil, tellige blogijaid, kes on juba must-valge nimekirja koostanud, ja keskenduge nende teadmistele. Näiteks võid jälgida selliseid blogisid nagu Cruelty-Free Kitty, Logical Harmony ja Marpeta.

5. Keskkonnasõbralikule kosmeetikale üleminek on kõige parem teha sujuvalt

Peamine asi on mitte proovida täielikult üle minna korraga keskkonnasõbralikule kosmeetikale vaid leida endale meelepäraseid kaubamärke ja asendada järk-järgult teatud positsioonid.

Enne maailma ilusaima esiletõstja ostmist uurige seda küsimust üksikasjalikult ja alles siis tehke teadlikult ost (see säästab teid ka impulsiivsest kulutamisest).

Turg on juba keskkonnasõbralikest toodetest küllastunud, nii et sellise kosmeetika valimine pole üldse keeruline. Kõigis hinnasegmentides on suur hulk kaubamärke, nii et iga tüdruk saab endale midagi leida.

Kommentaarid

  • Kommentaarid puuduvad.
  • Lisa kommentaar
    Eesti